Medijsko središče

Frensizna konferenca 686x300px

Mercatorjeva franšiza je v očeh kupca Mercatorjeva trgovina

Mercator Veleprodaja je pred dnevi na srečanje povabila nosilce franšizne dejavnosti. Franšize so namreč ključna dejavnost Mercatorjeve Veleprodaje, ki je s 350 zaposlenimi in tudi z deležem prihodkov pomemben del skupine Mercator.

Na konferenci je Tomaž Blagotinšek, izvršni direktor Veleprodaje Mercator, poudaril, da Veleprodaja v zadnjem obdobju še intenzivneje sodeluje s franšiznimi partnerji, stalno izboljšuje prodajno-marketinške vsebine v korist potrošnikov, ob tem izboljšuje tudi poslovne procese za učinkovitejše partnerstvo s franšizerji s ciljem, da poleg najboljšega soseda Mercator še naprej ostane tudi najboljši poslovni partner.

Trende na področju FMCG v Sloveniji je predstavila Jana Novak, direktorica sektorja za poslovno poročanje, moč blagovne znamke Mercator in marketinško strategijo pa je orisala Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnih komunikacij. Tomaž Blagotinšek je nato podrobneje predstavil načrte nadaljnjega sodelovanja s franšiznimi partnerji. Predsednik Mercatorjeve uprave Tomislav Čizmić je načrte povzel v okvir nove Mercatorjeve poslovne strategije, ki jo je kratko predstavil. Poudaril je ključni pomen storitve, diferenciacije v ponudbi in kot dober primer navedel aktivnost Moje znamke in projekt Izbrana kakovost, predvsem pa zelo uspešen sistem nagrajevanja zvestobe kupcev Mercator Pika. Vse prednosti in ugodnosti, ki jih nudi Mercator, imajo možnost ponuditi tudi franšize. Nato je pozval udeležence k odprti debati, v kateri so izpostavili konkretne primere dobrega sodelovanja in podali tudi nekaj predlogov za izboljšanje prakse. Srečanje je zaključila priljubljena zdravnica dr. Sanela Banović s svojim predavanjem o pomenu psihofizičnega zdravja in dobre komunikacije.

Letos bo preteklo 20 let od sklenitve prve Mercatorjeve franšizne pogodbe, danes pa se lahko Mercator pohvali s skoraj 200 franšiznimi enotami v Sloveniji. Veleprodaja s podporo drugih Mercatorjevih poslovnih področij v zadnjem obdobju pospešeno izvaja vrsto aktivnosti, s katerimi Mercatorjeve franšizne enote v očeh kupca predstavlja kot enake Mercatorjevim  trgovinam, tako z vidika marketinških aktivnosti, logistike, procesne podpore, izobraževanja in drugih pomembnih dejavnikov ponudbe in storitve. Ker je Mercator tako največji nacionalni kot lokalni slovenski trgovec precej vlaga tudi v prenove svojih enot. V povezavi z ureditvijo asortimanov in izobraževanjem dosegajo prenovljene enote rast prometov med 15 do 20 %. Tudi zaradi marketinško prodajnih aktivnosti in aktivnosti izboljšanja poslovnih procesov beležijo prenovljene enote trend rasti, ki je cilj Mercatorjeve Veleprodaje tudi v letu 2018.

Mercator Veleprodaja se ob tej priložnosti zahvaljuje vsem svojim partnerjem franšizerjem in kupcem, pa tudi tistim, ki so konferenco odlično pripravili in izvedli.