Medijsko središče

Mercator current real estate tender

Mercator podpisal pogodbo o prodaji Pekarne Grosuplje


Družba Poslovni sistem Mercator, d.d. in družba Don don d.o.o. sta danes podpisali kupoprodajno pogodbo o prodaji oziroma nakupu Pekarne Grosuplje. Pekarna Grosuplje je v času poslovanja v okviru Mercatorja več kot podvojila svojo proizvodnjo in postala ena najuspešnejših pekarn v Sloveniji. V skladu z objavljenimi strateškimi smernicami se družba Mercator, d.d. v prihodnje osredotoča na svojo osnovno, trgovinsko dejavnost. Transakcija, ki na eni strani zagotavlja Pekarni Grosuplje nadaljnjo rast ter na drugi strani Mercatorju omogoča strateško partnerstvo na področju pekarske kategorije, tako prinaša pozitiven vpliv vsem ključnim deležnikom. Z nadaljnjim razvojem izdelkov in pekarske kategorije pa bo Mercator tudi v prihodnje svojim kupcem zagotavljal najbolj kakovostno, pestro in konkurenčno ponudbo kruha in pekovskega peciva.


Toni Balažič, predsednik uprave družbe Mercator je ob podpisu kupoprodajne pogodbe izpostavil: »Mercator je že danes med kupci prepoznan kot najboljši ponudnik kruha in pekovskih izdelkov. S to transakcijo pridobivamo strateškega partnerja, ki bo omogočal nadaljnji razvoj te kategorije v naših trgovinah. S tem bomo ohranjali najboljši izbor za naše kupce ter dodatno nagradili inovativnost, kakovost in cenovno konkurenčnost ponudbe kruha in pekovskih izdelkov v Mercatorjevih trgovinah.«

Zaključek transakcije je vezan na zaključek vrste formalnih postopkov, med katerimi je tudi izdaja dovoljenj pristojnih regulatorjev. Transakcija naj bi bila zaključena predvidoma do sredine letošnjega leta.
Pekarna Grosuplje je danes vodilna pekarna v slovenskem prostoru tako na področju razvoja novih izdelkov kot na področju tehnološke opremljenosti. Prepoznana je po visoki kakovosti in izdelkih odličnega okusa ter svoji inovativnosti. S to transakcijo Pekarna Grosuplje pridobiva dinamičnega in inovativnega strateškega lastnika, kar predstavlja nov zagon pri nadaljnjem razvoju izdelkov visoke kakovosti. Prisotnost družbe Don don d.o.o. na tujih trgih pa bo Pekarni Grosuplje omogočila tudi krepitev njene izvozne usmerjenosti.

Pekarna Grosuplje je danes druga največja slovenska pekarna po količini proizvedenih izdelkov. Skupna proizvodnja Pekarne Grosuplje je v letu 2014 znašala 15.200 ton izdelkov. Izdeluje 50 vrst kruha, 41 vrst pekovskega peciva, 14 vrst finega peciva ter letno razvije približno 20 novih izdelkov. Zaposluje 217 sodelavcev in se načrtno usmerja v spodbujanje zanimanja mladih za poklic peka, saj ta sodi med najbolj deficitarne v Sloveniji. Pekarna Grosuplje je prejemnica številnih priznanj za visoko kakovost svojih izdelkov, pri razvoju katerih skrbi za ohranjanje bogate krušne dediščine v Sloveniji. Med drugim je prejemnica prestižne nagrade »Maison de Qualite«, ki se podeljuje organizacijam za vrhunske dosežke na področju izboljšanja kulture hrane, vsako leto pa so njeni izdelki nagrajeni z najvišjimi priznanji tudi v okviru letnega ocenjevanja kakovosti pekovskih izdelkov v organizaciji Gospodarske zbornice Slovenija.