Medijsko središče

Gold Quill Foto 2

Mercator prejel dve prestižni nagradi Gold Quill (Zlato pero)

Mercator je za svoja projekta Radi delamo dobro in Vsak dan damo vse od sebe (Mercator – 65. let) v San Franciscu prejel prestižni nagradi Gold Quill.

Priznanja Gold Quill Award so komunikacijske nagrade, ki jih že več kot 40 let podeljuje največje mednarodno združenje profesionalnih komunikatorjev IABC (International Association of Business Communicators) in pomenijo doseganje visokih standardov komuniciranja v svetovnem merilu. Nagrado lahko prejmejo le projekti, ki so učinkoviti, domiselno zasnovani in strokovno izpeljani. Letno se na tekmovanje prijavi več kot 1000 različnih projektov iz celega sveta.

Mercator je  s projektom Radi delamo dobro prejel nagrado v kategoriji Odnosi s kupci ter s projektom Vsak dan damo vse od sebe v kategoriji Komuniciranje blagovne znamke.

Projekt Radi delamo dobro

Mercator vidi svojo odgovornost do kupcev tako v zagotavljanju najbolj kakovostne in konkurenčne ponudbe in storitve kot tudi v vračanju v okolje, v katerem deluje. V mesecu aprilu 2014 so Mercatorjevi kupci v stotih izbranih Mercatorjevih trgovinah po Sloveniji s svojimi glasovi odločali o prejemnikih Mercatorjeve donacije. Ob zaključku glasovanja so bila nagrajena vsa tri sodelujoča društva. Društvo, ki je prejelo največ glasov kupcev, je prejelo Mercatorjevo donacijo v višini 1.000 EUR. Pozitiven odziv kupcev in lokalnega okolja v letu 2014 so Mercator spodbudili, da projekt Radi delamo dobro izvaja tudi v letošnjem letu. Predstavitve Mercatorjevih trgovin in društev, ki so letos vključena v projekt, ki ravnokar poteka, so dostopne na spletni strani www.mercator.si.

Projekt Vsak dan damo vse od sebe (Mercator 65 let)

Vsak dan damo vse od sebe je projekt, s katero smo v Mercatorju obeležili 65. obletnico. V projekt smo vključili naše zaposlene, potrošnike in partnerje. Projekt smo začeli z oblikovanjem identitete in vrednot blagovne znamke ter postavili temelje komunikacijski strategiji. S pravo izbiro vsebine in kreativno domiselnostjo komunikacije je nastala zgodba polna lepih spominov, pozitivizma in optimizma za jutri.