Medijsko središče

agrobiznis gr 023 jm

Priti na Mercatorjeve police je odlična referenca!

Na 3. Agrobiznisovem posvetu v okviru 54. kmetijsko-živilskega sejma Agra sta Kmetijsko-gospodarska zbornica in Časnik Finance razglasila zmagovalce akcije S kmetije za Vas.

Med njimi so bili tudi nekateri naši dobavitelji, ki smo jih k sodelovanju pritegnili zlasti po tem, ko smo svojo zavzetost za lokalno, slovensko, domače izrazili s projektom Iz domačih krajev, nekaj pozneje pa še bolj intenzivno z aktivnostjo Radi imamo domače.

Sicer je bila rdeča nit  Agrobiznisovega posveta vprašanje, kako zgraditi močno blagovno znamko in biti v hudi konkurenci opazen na trgu. Nagrajenci, naši dobavitelji, med njimi  Planika Kobarid in PanOrganic, so odgovor našli prav v sodelovanju z uglednim slovenskim trgovcem z razvejano prodajno mrežo, kot je Mercator. Veseli smo, da smo ta kmetijska podjetja podprli v njihovih smelih prizadevanjih!