Družbena odgovornost

mercator kakovost

Vrhunska kakovost

Sistem obvladovanja kakovosti smo uvedli, ker želimo čim bolje prepoznati in uresničevati zahteve in pričakovanja kupcev.

ISO 9001

ISO 9001 je mednarodni standard, katerega glavni cilj je zadovoljevanje potreb kupcev. Standard s svojimi zahtevami definira sistem vodenja kakovosti in podaja zahteve za tiste aktivnosti, ki jih mora organizacija izvajati, da bi zanesljivo izpolnila potrebe in zahteve odjemalcev za proizvod ali storitev.

Družba Mercator, d.d., je sistem vodenja kakovosti certificirala leta 2000 in tako postala prva slovenska trgovska družba, ki je prejela certifikat kakovosti po zahtevah standarda ISO 9001 za celovito obvladovanje vseh procesov na področju prodaje na veliko in drobno, v naslednjih letih pa so zahteve standarda ISO 9001 v svoje poslovanje vpeljale tudi ostale družbe Skupine Mercator.

Z vpeljavo zahtev standarda v poslovanje smo pridobili orodje, ki zagotavlja učinkovito upravljanje vseh poslovnih procesov in njihovo stalno izboljševanje ter omogoča prepoznavanje in uresničevanje zahtev in pričakovanj kupcev. Kupci na ta način lahko od nas pričakujejo izdelke in storitve, skladne z njihovimi pričakovanji. Sistem vodenja kakovosti ves čas razvijamo in nadgrajujem, s čimer dosegamo večjo učinkovitost in kakovost poslovanja.

Politika kakovosti

Politika kakovosti določa način delovanja, ki našim kupcem zagotavlja dolgoročno zadovoljstvo tako, da jim nudimo vrhunski nivo ponudbe izdelkov in storitev. S tem zagotavljamo uspešno poslovanje in rast družbe, ki predstavlja trdno osnovo za razvoj zaposlenih, zadovoljstvo lastnikov in širšega družbenega okolja.

  • Izpolnjevali bomo zahteve kupcev in stalno izboljševali kakovost naše storitve, upoštevajoč veljavno zakonodajo, standarde in načela trajnostnega razvoja.
  • V sistem vodenja bomo vključevali vse zaposlene. Vsi zaposleni bodo poznali zahteve ter svojo vlogo v procesu. Zaposlene bomo izobraževali, usposabljali in motivirali za delo s predanostjo in nasmehom.
  • Učinkovito bomo načrtovali in upravljali poslovne procese. Izvajali bomo sprejeto strategijo in zastavljene cilje na vseh nivojih vodenja in spremljali doseganje načrtovanega.
  • Optimirali bomo poslovne procese in stroške poslovanja. Z dobro organiziranimi poslovnimi procesi bomo dosegali vrhunsko kakovost ob optimalnih stroških poslovanja.
  • Izvajali bomo stalne izboljšave. Rast poslovanja bomo poleg investicij zagotavljali tudi z izvajanjem stalnih izboljšav.
  • Gradili bomo vzajemno koristne odnose s poslovnimi partnerji, ki bodo temeljili na medsebojnem spoštovanju, poštenosti in upoštevanju kupčevih potreb in želja.

Vodstvo in vsi zaposleni v Mercatorju smo se zavezali, da bomo izpolnjevali zahteve kupcev in nenehno izboljševali učinkovitost sistema vodenja. Zavedamo se, da je Mercator v očeh kupcev kakovosten le toliko, kolikor je v odnosu z njimi kakovosten vsak med nami, zato smo dolžni svoje delo opravljati najbolje ter z nasmehom in dobro voljo navduševati naše kupce.

Oglejte si certifikate ISO 9001 v družbah Skupine Mercator.