Kariera

Mercator Prosta delovna mesta 686x300px

STROKOVNI SODELAVEC(m/ž) za administrativno podporo na področju skladnosti poslovanja in sejah poslovodstva

Trajanje razpisa: 05.08.2025 - 18.08.2025

Kraj opravljanja dela: Ljubljana


Naše delo je včasih zahtevno, nepredvidljivo, dinamično, iznajdljivo in srčno. Ni zgolj opravilo, temveč prava pustolovščina odkrivanja in raziskovanja lastnih potencialov. In ko te ljudje vzamemo za svojega, lahko skupaj ponosno premagujemo vse izzive in rastemo. Nekaj povsem vsakdanjega v službi naše soseske.

Imaš oko za podrobnosti, rad ustvarjaš red v kompleksnih procesih in te veseli delo, ki soustvarja temelje dobrega odločanja?

Te pritegne okolje, kjer se prepletajo odgovornost, sodelovanje in priložnosti za rast – tako strokovno kot osebno? Če si želiš biti del ekipe, ki podpira ključne poslovne odločitve in skrbi za skladnost ter preglednost poslovanja, potem te vabimo, da stopiš z nami v novo poglavje!

Kaj te čaka?

Tvoje delo bo raznoliko, dinamično in polno izzivov, ki jih bomo skupaj premagovali. Med tvoje naloge bodo sodile:

 

  • koordinacija  in priprava gradiv za seje poslovodstva ter pomoč pripravljavcem pri oblikovanju predlogov.
  • sklicevanje sej, priprava zapisnikov in odpravkov za sprejete sklepe,
  • skrb za urejenost dokumentacije, arhiviranje in vodenje arhiva,
  • podpora pri uporabi aplikacij za obdelavo predlogov,
  • zagotavljanje skladnosti dokumentov z internimi akti in navodili,
  • priprava izhodišč za preglede poslovnih partnerjev,
  • razvrščanje in obdelava prejete pošte.

 

Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas, s 4-mesečnim poskusnim delom.

Vsi kandidati, ki se bodo uvrstili v ožji izbor, bodo opravljali psihološko testiranje.

Vaše prijave na prosto delovno mesto z življenjepisom in dokazili o izpolnjevanju pogojev pošljite preko obrazca.

Prijave pričakujemo do 18.8.2025.  Obravnavali jih bomo z najvišjo stopnjo diskretnosti.

Kaj si želimo od tebe?

 

  • najmanj VI. stopnjo izobrazbe (prednost imajo kandidati z ekonomsko, upravno ali sorodno smerjo),
  • izkušnje na podobnem področju so prednost,
  • dobro poznavanje Office programov (Word, Outlook, Excel),
  • poznavanje SAP programa je prednost,
  • dobro znanje angleškega in hrvaškega jezika (ustno in pisno),
  • samoiniciativnost, prilagodljivost in zanesljivost,
  • da, razumeš pomen natančnosti, zaupnosti in odgovornosti,
  • imaš željo po učenju in prispevanju k izboljšavam.

Zakaj k nam?

 

  • Ker smo največji delodajalec v Sloveniji – in to z razlogom.
  • Ker te bodo podprli izkušeni sodelavci in ti pomagali pri uvajanju.
  • Ker vlagamo v tvoj strokovni razvoj in znanje.
  • In ker verjamemo, da lahko pri nas napišeš svojo zgodbo o uspehu.

 

Če si želiš delati v okolju, kjer šteje vsaka ideja, kjer se ceni strokovnost in kjer imaš priložnost rasti – potem si pravi/a za nas.

Prijavi se in soustvarjaj z nami prihodnost skladnega in učinkovitega poslovanja!

  • Logotip Družini prijazno podjetje