
VODJA HIPERMARKETA m/ž (več oseb) v Osrednji Sloveniji
Kraj opravljanja dela: Ljubljana
Naše delo je včasih zahtevno, nepredvidljivo, dinamično, iznajdljivo in srčno. Ni zgolj opravilo, temveč prava pustolovščina odkrivanja in raziskovanja lastnih potencialov. In ko te ljudje vzamemo za svojega, lahko skupaj ponosno premagujemo vse izzive in rastemo. Nekaj povsem vsakdanjega v službi naše soseske.
Si izkušen vodja, zmožen uspešnega vodenja večje ekipe, optimizacijo procesov in dosego poslovnih ciljev? Se želiš pridružiti največjemu podjetju v maloprodaji, kjer imaš priložnost soustvarjati prihodnost? Mercator ti ponuja edinstveno priložnost za začetek ali nadaljevanje kariere v dinamičnem in rastočem okolju!
Zakaj je to odlična priložnost za tvojo kariero?
Priložnost za vodenje in vpliv:
Kot vodja hipermarketa boš imel priložnost oblikovati delovno okolje in pozitivno vplivati na uspešnost celotnega hipermarketa.
Karierna rast in razvoj:
Mercator nudi številne možnosti za napredovanje in osebno rast. Z številnimi izobraževalnimi programi, mentorstvom in priložnostmi za širjenje strokovnega znanja boš imel vse potrebne pogoje, da še naprej razvijaš svojo kariero.
Delo v dinamičnem okolju:
Delo v Mercatorju pomeni biti v stiku z najnovejšimi trendi v maloprodaji in sodelovati z različnimi strokovnjaki. Če te motivira izziv in dinamično delovno okolje, je to prava priložnost zate.
Tvoje ideje štejejo:
Tvoja sposobnost ustvarjanja novih rešitev in natančnega spremljanja potreb kupcev bo ključna za izboljšanje poslovanja in zadostitev potrebam naših strank.
Tvoje odgovornosti bodo:
- vodenje, organiziranje in nadziranje dela, delovnih procesov in poslovanja v hipermarketu;
- sodelovanje pri pripravi tedenskih urnikov zaposlenih, pregledovanje urnikov in usklajevanje med oddelki in objava urnikov;
- skrb za spoštovanje delovno pravne zakonodaje zaposlenih;
- obravnavanje dnevnih, tedenskih in mesečnih poročil o poslovanju s poslovodji in namestniki poslovodij;
- priprava vseh zahtevanih poročil in poročanje nadrejenim;
- upoštevanje usmeritev in navodil iz okrožnic in komercialnih obvestil, ter predaja poslovodjem in njihovim namestnikom;
- nadziranje naročanja blaga;
- vodenje sestankov z zaposlenimi;
- spremljanje in nadziranje blagajniškega poslovanja;
- sodelovanje pri organizaciji inventur;
- pomoč pri iskanju kadrov.
Od kandidatov pričakujemo:
- najmanj VI. stopnjo izobrazbe;
- 4 leta ustreznih delovnih izkušenj ;
- opravljen vozniški izpit B kategorije;
- znanje Office programov (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
- komunikativnost, zanesljivost in prevzemanje odgovornosti;
- samoiniciativnost in organizacijske sposobnosti;
- motiviranost in fleksibilnost;
- visoka etična načela;
- pripravljenost za delo v timu.
Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas, s 6-mesečnim poskusnim delom.
Vsi kandidati, ki se bodo uvrstili v ožji izbor, bodo opravljali psihološko testiranje.
Vaše prijave na prosto delovno mesto z življenjepisom in dokazili o izpolnjevanju pogojev pošljite preko obrazca.
Prijave pričakujemo do 9.3.2025 Obravnavali jih bomo z najvišjo stopnjo diskretnosti.
Kot vodjo hipermarketa te v Mercatorju čakajo številne prednosti:
- čaka vas zanimivo in razgibano delo pri največjem delodajalcu v Sloveniji;
- spoznavanje najrazličnejših vidikov delovanja trgovskega podjetja;
- v delo vas bodo uvajali izkušeni sodelavci;
- skrbeli bomo za vaš strokovni razvoj in pridobivanje novih znanj;
- za vas bomo plačevali dodatno kolektivno pokojninsko zavarovanje, poleg tega pa vam nudimo tudi druge ugodnosti;
- čaka vas priložnost, da ustvarite svojo lastno zgodbo o uspešni karierni poti.