Mercator-IP, DPP - Družini prijazno podjetje
Zavedamo se, da so zadovoljni in lojalni zaposleni ključnega pomena za uspešen razvoj in rast podjetja, zato se trudimo, da jim čim bolj olajšamo usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja.
Certifikat Družini prijazno podjetje je svetovalno-revizorski postopek, ki temelji na družbeno odgovornem principu upravljanja, s poudarkom na usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja. Certifikat je dolgoročen svetovalni postopek, ki pomaga delodajalcem uvajati ukrepe za boljše sodelovanje z zaposlenimi in je edini tovrstni certifikat v Sloveniji, širi pa se tudi v druge države (Hrvaška, Srbija, Makedonija ...). Pridobitev certifikata je namenjena podjetjem, javnim ustanovam ter nevladnim organizacijam in združenjem z najmanj desetimi zaposlenimi, ki so registrirana in imajo sedež v Republiki Sloveniji.
V Skupini Mercator so zaposlene pretežno ženske in med njimi je kar nekaj takih, ki imajo majhne otroke. Prav zato je pridobitev certifikata Družini prijazno podjetje, ki smo ga prejeli leta 2007, za naše podjetje izjemno pomembno. Že pred uvedbo projekta je bilo v Mercatorju vpeljanih kar nekaj ukrepov, s katerimi smo namenjali posebno pozornost zaposlenim in njihovim družinam.
V sklopu certifikata Družini prijazno podjetje izvajamo sledeče sprejete ukrepe:
- Komuniciranje z zaposlenimi – predstavitev sprejetih ukrepov DPP in aktivnosti DPP.
- Komuniciranje z zunanjo javnostjo – vrednote družini prijaznega podjetja poudarjamo tudi v širšem okolju.
- Seznanjanje z Etičnim kodeksom Fortenova Grupe.
- Izobraževanje vodij na področju usklajevanja zasebnega in poklicnega življenja.
- Razvoj socialnih veščin za vodilne.
- Izbor najboljšega sodelavca/sodelavke okviru projekta Lepo je biti naj.
- Možnost koriščenja dodatnega dne plačanega izrednega dopusta za uvajanje otroka v vrtec.
- Obdaritev otrok zaposlenih – obdaritev novorojencev, prvošolčkov in novoletna obdaritev otrok do 7. leta starosti.
- Možnost vključitve v Planinsko društvo Mercator.
- Izvajanje ankete Družini prijazno podjetje.
- Sestajanje tima za usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja vsaj 1x letno.
- Sistem vključevanja zaposlenih po daljši odsotnosti ali porodniškem dopustu.
- Interna objava prostih delovnih mest znotraj podjetja
Certifikat prinaša v naše podjetje večje zavedanje o tem, da je usklajevanje poklicnega in družinskega življenja zelo pomembno, saj so tako zaposleni lahko zadovoljni v službi in v zasebnem življenju, zato bomo tudi v prihodnje temu področju posvečali pozornost.